En osaa sit kans pitää mistään kiinni :D Tää blogigin jäi vaan..

Kaikki kaverit on jääny.

Kuntoilu on jääny.

Koirahaave on jääny... Muutto, opiskelu ja suhteen kuntoon laittaminen on jääny. Nukkuminenkin on jääny, se vie liikaa aikaa.

Silti taidan olla onnellisempi ku koskaan :D ..ja levottomampi.